سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

جامعه مخاطبان خود را چطور تحت تاثیر قرار می دهید؟ آیا از علاقه مندی های ایشان اطلاع دارید؟ خدماتی که ارائه می دهید تا چه میزان پاسخگوی نیازهای مشتریان شما می باشد؟ برنامه های تشویقی خود را چگونه به اطلاع مشتریان می رسانید؟

چنانچه می خواهید به مشتریان خود نزدیک تر شوید می بایست ابزاری داشته باشید تا مبنای تفکرات آنها را شناسایی، سازماندهی و طبقه بندی نماید. شما می توانید با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان نسبت به رفتار ایشان اطلاعات جامع تری را بدست آورده و برای کسب سود بیشتر از طریق تداوم فعالیت و ارتباط با مشتریان خود امیدوار گردید.

اهداف تحت پوشش:

  • ایجاد ارتباط قوی تر با مشتریان
  • درک صحیح از نوع تفکر و سلیقه مخاطبان
  • یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان
  • ایجاد سیاست های مختلف فروش
  • پاسخ گویی مناسب در خدمات پس از فروش

قابلیت های عملیاتی محصول:

  • امنیتی
  • اطلاعات پایه
  • اطلاع رسانی
  • مشترکان
  • تخفیف
  • خدمات پس از فروش
  • گزارشات
  • داشبورد

ویژگی های محصول:

  • امکان مشاهده سیستم از نقاط مختلف (تحت وب)
  • تعریف زیر گروه ها بصورت نامحدود (درختواره)
  • تعریف سطوح دسترسی بصورت نامحدود
  • تعریف کاربران بصورت نامحدود
  • چابکی در طراحی گزارشات و داشبورد مورد نیاز
  • قالب کاربرپسند مطابق با آخرین متد های طراحی
  • امنیت بالای سیستم به دلیل لایه بندی مختلف (در سطح عملیات، واحد کاری، رکورد اطلاعاتی، گزارشات و کارتابل ها)
  • امکان سفارشی سازی

مشخصات فنی محصول:

  • زبان برنامه نویسی ASP.Net
  • چارچوب استفاده شده .Net Framework 4.5
  • پایگاه داده SQL Server 2008
  • معماری سه لایه

سایر محصولات